چتروم

Wiki Article

معمای ریاضی

چت‌روم‌ها این امکان را به شما می‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شوید بدون اینکه از شما شماره تلفن یا ایمیل بخواند شما می‌توانید به صورت ناشناس با افرادی از سرتاسر دنیا چت و تبادل نظر کنید.

ادمین‌ها در چت روم می‌توانند با سطح دسترسی‌ که به امکانات پنل خود دارند، کاربران چت روم خود را سطح بندی کنند. این عمل با استفاده از درجات مختلفی که توسط مدیر به کاربران مورد نظر داده می‌شود صورت می‌گیرد. درجات کاربری در چت روم می‌تواند شامل عضو، ویژه، فعال، ارشد، سرپرست و … باشد که در ما بین همین درجات درجه‌هایی وجود دارند. برخی از کاربران به عنوان نوعی ادمین یا کمک ادمین در هنگام حضور نداشتن ادمین می‌توانند روم را کنترل و هدایت کنند.

فضای مجازی و زیرمجموعه های آن نظیر چت روم ها و شبکه های اجتماعی یکی از تکنولوژی های عصر حاضر می باشد که با رعایت نکات ایمنی می توان ضمن استفاده، فعالیت سالم و مفیدی را در آنها تجربه کرد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۲۱ ایده جذاب و بهاری ناخن سبز مات با تزیین طلایی

۲۰ مدل ظریف و شیک ساعت دیواری مینیمال

چت روم دوستانه خیلی شلوغه، کلی امکانات داره دقیقا مثل چت روم های قدیمی پرشین چت، باران چت، میهن چت و ...

خانه » چتروم دنیا چت : بهترین چتروم های فارسی ایرانی

اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین ‫پین‌ترست ‫رددیت پیام رسان پیام رسان واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ نوشته های مشابه

یاهو از تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ چت روم‌های خود را تعطیل کرده‌است و دیگر چنین چیزی در چت روم یاهو مسنجر دیده نمی‌شود.

به طور کلی اصلی ترین موارد آسیب اتاق های چت از نظر پلیس فتا عبارتند از:

دوست دارم مجوزی باشه که فعالیتی که داریم اثربخش باشه و حمایت بشیم ولی افسوس . خدارو شکر که هنوز امید دارم و ادامه میدم .

حال که با آسیب های اتاق های چت آشنا شدید لازم است بدانید که برای این آسیب ها روشهای پیشگیری نیز ارائه شده است که کاربران در صورت رعایت آنها می توانند بدون مشکل در این فضا فعالیت داشته باشند.

Report this wiki page